رنگ و نقاشی ساختمان

رنگ و نقاشی ساختمان

به دنبال بهترین نقاش ساختمان می‌گردید؟

نقاشی ساختمانی یکی از کارهایی است که ممکن است هر چند سال یک بار به آن نیاز پیدا کنید. برای دریافت بهترین خدمات و نتایج ممکن، لازم است تیم نقاشی حرفه ای را پیدا کنید.  خانه ساز این کار را برای شما انجام می دهد! ما همراه شما هستیم تا در زمان سریعتر و با قیمت مناسبتر بتوانید رنگ آمیزی منزل یا محل کار خود را به بهترین نقاش ساختمان بسپارید و خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید. با ثبت سفارش رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان در خانه ساز، متخصصین کاربلد نقاشی در محل شما حاضر شده و با توجه به نیاز و سلیقه‌ی شما، پیشنهاد خود را برای نقاشی دیوارها طرح می‌کنند. پشتیبانی فعال، تضمین ارائه‌ی بهترین خدمات و قیمت منصفانه از مزایای این سرویس است.

در مورد رنگ ساختمان خود تصمیم نگرفته اید؟

انتخاب رنگ شاید بسیار راحت به نظر برسد اما در عمل فرآیند پیچیده و وقت گیری است. برای انتخای رنگ باید فاکتورهای متفاوتی مانند ابعاد ساختمان و اتاق مورد نظر، نورگیری اتاق، میزان رطوبت و دمای هوا، تناسب با سبک و رنگ وسایل منزل و … را در نظر بگیرید. اولین خدمتی که خانه ساز به شما ارائه می کند، تصمیم گیری در مورد رنگ و نوع آن است. نقاشان ما برای ارائه مشاوره در این خصوص آماده خدمت رسانی هستند.

برای نقاشی ساختمان ساده به چه ابزارهایی نیاز است؟

برای اینکه خدمات نقاشی منزل به بهترین نحو انجام شود به تعدادی از ابزارها و لوازم نیاز خواهیم داشت. کیفیت لوازم و مواد نقاشی نیز تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی خواهد داشت. از جمله لوازم ضروری مورد نیاز برای اجرای نقاشی ساختمان ساده به بهترین صورت می توان به نردبان، ظرف مخصوص رنگ، انواع غلطک ها و قلم‌موها، رقیق کننده و رنگ اشاره کرد. در ادامه به بررسی انواع رنگهای نقاشی ساختمان نیز خواهیم پرداخت.

علاوه بر این موارد اولیه برای نقاشی های مدرن می توان از شابلون های نقاشی منزل و اسپری مولتی کالر نیز اشاره کرد. با استفاده از این ابزارها می توان تنها به نقاشی ساختمان ساده محدود نبوده و طرح های جذاب و جالبی را روی دیوار و سقف ها اجرا کرد. شما می توانید همه این موارد را از متخصصین خانه ساز درخواست کنید. 

چه نوع رنگی برای نقاشی ساختمان مناسب است؟

با توجه به محل مورد نظر برای نقاشی و بودجه خود، می توانید انواع مختلفی از رنگ ها را برای نقاشی ساختمان انتخاب کنید. در مورد نوع رنگ مطمئن نیستید؟ مواردی که در ادامه راهنما نوشته شده اند را بررسی کرده و از نقاشان ماهر ما در خانه ساز مشاوره بگیرید:

رنگ های پلاستیکی

این نوع از رنگ های بدون بو به پوشانندگی بالا شهرت دارند. علاوه بر این اگر به دنبال سریع ترین راه برای نقاشی هستید، رنگ های پلاستیکی می توانند گزینه خوبی برای شما باشند. این رنگ ها قابلیت شستشو ندارند اما در عوض به زودی لک نمی شوند. رنگ های پلاستیکی انتخاب بسیار مناسبی برای سقف های شما هستند.

رنگ های روغنی

از پرکاربر ترین رنگ ها برای نقاشی می توان به انواع رنگ های روغنی اشاره کرد. این رنگ ها خود در سه نوع مات، نیمه براق و براق تقسیم بندی می شوند. از دیگر مزایای این نوع رنگ می توان به قابلیت اجرای سریع در محل های مختلف اشاره کرد. نقاشان خانه ساز شما را در مورد نوع رنگ روغنی برای محیط مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

رنگ های آکریلیک

اگر به دنبال رنگی مقاوم در مقابل رطوبت و قابلیت شستشوی بیشتر هستید، رنگ های آکریلیک گزینه مناسبی برای شما است. این رنگ ها نیز مانند انواع روغنی در سه دسته مات، نیمه براق و براق نیز ارائه می شوند.

رنگ های مولتی کالر

آیا به دنبال رنگی خاص برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود هستید؟ اگر پاسختان بله است باید با رنگ ها مولتی کالر آشنا شوید. این نوع دارای یک رنگ زمینه ای مشخص به همراه رگه هایی از رنگ های مختلف است. 

اعزام نقاش ماهر ساختمان به محل شما

ما در خانه ساز با همکاری اکیپ‌های ماهر، حرفه‌ای و مجرب آماده ارائه انواع خدمات نقاشی ساختمان و پتینه‌کاری در مناطق مختلف هستیم. فرقی نمی کند کجای ایران سکونت دارید، تیم ما آماده ارائه خدمات به شما هست. خانه ساز تنها با نیروهای خدماتی حرفه‌ای و مطمئن همکاری می‌کند. ما بهترین متخصصین نقاشی ساختمان را بعد از بررسی کامل سوابق برای همکاری پذیرش می‌کنیم. کیفیت عملکرد، مهارت و رفتار نقاش ساختمان بعد از پیوستن به خانه ساز همواره به دقت بررسی می‌شود.

انواع خدمات نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان تنها به مرحله رنگ آمیزی محدود نمی شود بلکه مراحل مهم دیگری قبل و بعد از آن وجود دارد. خانه ساز با ارائه بهترین خدمات صفر تا صد نقاشی ساختمان شما را بر عهده می گیرد. برای انجام هر یک از مراحل زیر می توانید از متخصصان ما کمک بگیرید:

مرحله زیرسازی دیوار ها

متخصصان نقاشی ساختمان پیش از انجام رنگ کاری بستر مناسب را برای نقاشی فراهم می‌نماید. آماده کردن بستر باعث می شود رنگ به خوبی روی سطوح بنشیند، بدون اینکه کوچک ترین مشکلی در مرحله رنگ آمیزی ایجاد شود. این کار باید به دقت و با توجه بسیار انجام شود تا هیچ گونه ترک یا جای میخ و سایر موارد روی دیوار باقی نماند. در خانه ساز بهترین خدمات زیرسازی و بتونه ساختمان منتظر شماست.

زیرسازی و بتونه سقف ها

علاوه بر دیوار ها لازم است، سقف ها نیز آماده سازی شوند. در مواردی ممکن است آلودگی سقف ها نیز شسته شود تا هیچ ردی از آن در لایه زیرین رنگ ها قابل مشاهده نباشد. همانند دیوار ها، سقف ها نیز از نظر ترک و سایر آسیب ها بررسی می شوند. سپس با استفاده از بتونه کاری، سطحی صاف و یکدست برای رنگ آمیزی ایجاد می شود.

رنگ آمیزی سقف ها

پس از آماده سازی سطوح، به مرحله اصلی نقاشی می رسیم. پیش از این مرحله ترکیب رنگی مورد نظر شما توسط نقاشان ماهر خانه ساز آماده سازی می شود. برای نقاشی سقف ها معمولا از انواع غلطک ها استفاده می شود. غلطک علاوه بر صرفه جویی در وقت، سطح مورد نظر را به صورت یکدست رنگ آمیزی می کند. در صورت نیاز برای قسمت های مختلف سقف ممکن است از انواع مختلفی از غلطک ها استفاده شود. 

رنگ آمیزی دیوار های ساختمان

پس از رنگ آمیزی سقف ها نوبت به رنگ آمیزی دیوار می رسد. رنگ آمیزی دیوار از خدمات نقاشی است که بیشترین درخواست را در طول سال دارد. در این مرحله از ابزار های مختلفی مانند انواع قلم‌مو و غلطتک ها استفاده می شود. به فکر رنگ آمیزی دیوار های خود هستید؟ همین الان باما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان مدرن با بهترین کیفیت

نقاشی ساختمان مدرن در واقع رنگ‌ کردن ساختمان به گونه‌ای است که با عناصر مدرن همخوانی داشته باشد. سبک مدرن همانطور که برای معماری، دکوراسیون و وسایل منزل به کار می‌رود در مورد نقاشی ساختمان هم کاربرد دارد. متخصصین نقاشی ساختمان خانه ساز به شما کمک می‌کنند تا با کمترین قیمت و بهترین کیفیت دیوارها و سقف خانه‌تان را به سبک مدرن رنگ‌آمیزی کنید.

در هنگام نقاشی منزل باید چه نکاتی توجه داشت؟

لازم است پیش از اینکه برای ثبت خدمات نقاشی منزل دست به کار شوید اطلاعات مختصری در خصوص انواع رنگها، شیوه های نقاشی ساختمان و مراحل آن بدست بیاورید. همچنین بهتر است رنگهای مناسب و مرتبط با دکوراسیون را نیز انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی بهترین خدمات را برای نقاشی ساختمان پیدا کنید. با انتخاب خدمات نقاشی ساختمان خانه ساز کلیه این نکات پیش از شروع نقاشی ساختمان برای شما شرح داده خواهد شد.

چنین نکاتی که مربوط به آمادگی های پیش از شروع نقاشی ساختمان است برای ساختمان های جدید و بدون سکنه صدق نمی کند. البته به هر حال در هر صورت باید به نحوه نقاشی و رعایت نکات نظافتی نقاش توجه داشته باشید. به همین دلیل ما در  خانه ساز بهترین نیروهای متخصص را برای شما انتخاب کرده ایم تا بدون نگرانی بهترین خدمات را دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.