سقف کاذب

سقف کاذب

شرکت های نصب سقف کاذب

از آنجایی که امروزه سقف کاذب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین سقف کناف به دلیل مزیت هایی که دارند، بسیار مورد پسند مشتریان می باشند. معتبرترین شرکت نصب سقف کاذب می توان، شرکت خانه ساز را معرفی کرد.

معتبر ترین شرکت های تولید کننده سقف کناف

دیگر با اجرای اینگونه سقف ها می توان تمامی ساختمان قدیمی را نوسازی یا بازسازی کرد. باید حتما برای نصب سقف کاذب از نصاب های حرفه ای کمک بگیرید. توجه داشته باشید سقف ها به گونه ای ساخته شده اند که با انواع شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. از طرفی انواع روش های سقف کناف در ایران انجام شده است و قیمت آن براساس ابعاد و مزیت هایی که دارند، قیمت گذاری می شوند.

سقف کناف آکوستیک

یکی از پرکاربرد ترین سقف ها به سقف آکوستیک می باشد. از این نوع سقف بیشتر برای عایق صوتی استفاده می کنند. از این رو بیشتر در سینما ها و سالن های تئاتر یا فضاهایی بسیار پر و صدا،  مورد استفاده قرار می گیرد. باید بگوییم که سقف آکوستیک در قسمت های دیگری هم استفاده می شود. به عنوان مثال تایل های آکوستیک که از بهترین تجهیزاتی می باشد که در ساختمان های که نزدیک اتوبان ساخته شده اند، استفاده می گردد.

مزایای سقف آکوستیک

همانطور که در بالا اشاره کردیم مهم ترین ویژگی های این سقف عایق در برابر سر و صدا است. یکی دیگر از مزیت هم آن می توان از آکوستیک در فضای داخلی خانه هم استفاده نمود. یکی دیگر از مزیت های این سقف این است که دیگر نیاز به رنگ آمیزی هم نخواهد داشت به همین علت برای شما مقرون به صرفه تر می باشد. البته در سقف های آکوستیک به گونه ای ساخته شده است که به راحتی سیم ها در دسترس خواهند بود.

سقف کناف رابیتس

یکی دیگر از سقف کاذب، سقف رابیتس است که بسیار رایج و پرکاربرد است. از آنجایی ک این سقف جهت زیبایی استفاده می شود و از اتلاف دما و رطوبت جلوگیری می کند، از سوی دیگر برای زیرسازی گچ کاری های که ترک خورده اند به کار می روند. برای استحکام رابیتس ها باید از میله های عمودی و افقی استفاده شوند.

مزیت سقف کناف رابیتس

  • اجرا و نصب آسان
  • دسترس بودن مصالح آن
  • نیرو ماهر زیاد برای نصب رابیتس
  • امکان طراحی ظریف

معایب سقف کناف رابیتس

  1. دارای وزن زیاد
  2. هزینه بالای دستمزد گچ کار
  3. استفاده زیاد از گچ کاری

 معمولا این سقف بیشتر در محیط های عمومی به کار می رود از جمله سالن های اداری، فضاهای تجاری، آموزشی استفاده می شود. چنانچه به دلیل زیبایی فوق العاده جز پرطرفدارترین سقف های کاذب به شمار می رود.

مزایای سقف کناف مشبک

  • نصب سریع و آسان
  • ظاهر زیبا و مدرن
  • بدون نیاز به رنگ آمیزی
  • قابل تعمیر و نگهداری آسان

سقف های کاذب آلومینیومی

با استفاده از سقف کاذب آلومینیومی می توان فضای محیط را بسیار شکیل و زیبا جلوه داد. با توجه به این که سقف های کاذب آلومینیومی دارای انواع زیادی می باشد که به دسته های زیر تقسیم می شوند.

  • سقف کناف لوور آلومینیومی
  • سقف کناف آلومینیومی نمایان
  • سقف کناف آلومینیومی پنهان

نکات مهم برای نصب سقف های کاذب

بهتر است برای نصب سقف های کاذب از معتبرترین شرکت نصب سقف کاذب استفاده کنیم. معمولا شرکت های معتبر دارای نیرو های ماهر برای نصب و اجرا سقف ها هستند. از طرفی با خرید از شرکت های معتبر می توانیم در صورت نیاز یا خرابی با آنها برای تعمیر سقف های  کاذب تماس بگیریم. یکی از مواردی که باید برای یک شرکت معتبر توجه داشته باشید، رتبه ای که در گوگل دارد اهمیت بدهید.

برای نصب سقف های کاذب باما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

همان طور که بالا ذکر شده است، معتبرترین شرکت نصب سقف کاذب می توان شرکت خانه ساز را نام برد. زیرا در این شرکت تمامی سقف های کاذب با بهترین کیفیت نصب می شود. به عنوان مثال می توان سقف های کاذب مشبک، آلومینیومی و رابیتس را بیان کرد.

 
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.